مردم از شهید سلیمانی، حس آرامش و امنیت دریافت می‌کردند 
کد خبر: 4025779
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
فرزند ارشد سردار همدانی در رادیو ایران:

مردم از شهید سلیمانی، حس آرامش و امنیت دریافت می‌کردند 

وهب همدانی گفت: مردم فرق فردی که صادقانه کار می‌کند با شخصی که تظاهر به خوبی می‌کند را می‌‌دانند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران؛ وهب همدانی فرزند ارشد سردار همدانی در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران از نگاه ویژه سردار قاسم سلیمانی به فرزندان شهید صحبت کرد و گفت: شهید قاسم سلیمانی برای همه فرزندان شهدا نقش یک پدر را داشت.

وی در ادامه به ارتباط نزدیک سردار قاسم سلیمانی و سردار حسین همدانی اشاره کرد و گفت: فرماندهان و شهدای دوران دفاع مقدس نه برای جنگ بلکه برای دفاع از کشور رهسپار جبهه‌های نبرد می‌شدند همین مسئله رفاقت‌های صمیمی را میان آنها رقم زد، سردار قاسم سلیمانی و سردار حسین همدانی نیز از این رفاقت‌ها بی‌بهره نبودند.

وهب همدانی اضافه کرد: رفاقت‌های ایجاد شده میان فرماندهان و شهدا، رفاقت‌هایی الهی بود، رفاقت‌هایی مبتنی بر آموزه‌های دینی.

فرزند ارشد سردار همدانی بخش دیگر صحبت هایش به جایگاه ویژه شهید سلیمانی میان مردم اشاره کرد و گفت: مردم همواره از شهید سلیمانی حس امنیت و آرامش را دریافت می‌کردند، آنان، فرق فردی که صادقانه کار می‌کند، با شخصی که تظاهر به خوبی می‌کند را می‌دانند.  

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هرهفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «زهرا قائدی» و «حسین معصومی» و اجرای «محمد نظری» و «سعید توکلی» از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha